Opis nieruchomości
Do wynajęcia obiekt magazynowo -biurowy zlokalizowany w Krakowie Ruczaj/Skotniki
Budynek magazynowo biurowy usytuowany składa się z trzykondygnacyjnego budynku biurowego i przylegającej do niego jednokondygnacyjnej hali magazynowej o łącznej całościowej powierzchni 2388,61 m2.
Obiekt składa się z:
- części biurowej o pow. ok. 955 m2, po ok. 300m2 na każdej kondygnacji
- hali magazynowej "wysokiej" o pow. ok. 903m2 i wys. 6,4m
- hali magazynowej "niskiej" - o pow. ok. 235m2 i wys. 3m
- antresoli o pow. ok. 294m2 i wys. 3m
Magazyn:
Obiekt zaliczany jest do budynków niskich produkcyjno-magazynowych PM:
- gęstość obciążenia do 900MJ/m2
- ogrzewanie gazowe (3 piece gazowe na hali)
- nawiew poprzez komory mieszania przy nagrzewnicach
- nośność posadzki na hali 5t/m2
- bramy
- Klapy dymowe z poliwęglanu mlecznego
- Moc zamówiona : 195 KW (na życzenie klienta można zmniejszyć )
- oświetlenie ledowe
- duży plac manewrowy
- podłoga: posadzka przemysłowa
- wysokość wew. hali (do podciągów) to 6,4m; zewnętrzna 6,73, w szczycie 8,8.
Budynek biurowy:
Trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony, składa się z kilkunastu wydzielonych pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych z kuchnią, toalet, szatni i pomieszczeń technicznych. Pomieszczenia biurowe klimatyzowane.
Budynek posiadającym dwie klatki schodowe, zamykane. Każda klatka schodowa posiada kotłownię w części parterowej. Ogrzewanie gazowe.
Pomieszczenia biurowe klimatyzowane. W budynku zastosowano wentylację ogólną (komunikacja i pokoje) oraz w pomieszczeniach: WC, kuchnia, korytarz, przedsionek zastosowano tylko wywiew, które realizowane jest za pomocą wentylatorów dachowych w ilości 13 szt, oprócz tego w budynku zastosowano wentylację grawitacyjną. Na podłogach płytki bądź wykładziny z PCV.
Obiekt ogrodzony, z brama wjazdową, szlabanem wjazdowym otwieranym na pilota + domofonem do zdalnego otwarcia szlabanu.
Teren chroniony i monitorowany.
Możliwość wynajęcia do 70 zewnętrznych miejsc parkingowych.
Możliwość aranżacji dla potrzeb klienta.
Wynajmujący zapewnia obsługę w zakresie utrzymania budynków i terenu (sprzątanie, odśnieżanie, monitoring, prace ogrodnicze i konserwatorskie).
Wynajmujący prowadzi wszystkie przeglądy wymagane przepisami prawa Budowlanego i na życzenie klienta udostępnia wyniki kontroli i Książkę Obiektu
Istnieje możliwość wynajęcia połowy budynku niezależnie -osobne wejścia (klatki schodowe, dwa piece gazowe, przystosowanie techniczne).
Proponowane warunki najmu:
Czynsz najmu za cały obiekt: ok. 24 710 EUR netto + VAT
w tym:
- czynsz za powierzchnię biurową - 12,00 [€/m2+VAT/miesiąc],
- czynsz za powierzchnię magazynową wysoką - 9,00 [€/m2+VAT/miesiąc],
- czynsz za powierzchnię magazynową niską - 8,00 [€/m2+VAT/miesiąc],
- czynsz za antresolę - 11,00 [€/m2+VAT/miesiąc].
Dodatkowo:
- miejsca parkingowe naziemne – odpłatne (cena do uzgodnienia)
- opłata eksploatacyjna 12 PLN netto/mkw (zawiera: podatek od nieruchomości, monitoring wizyjny 24h, stróżówka w systemie dziennym, przeglądy wynikające z przepisów prawa budowlanego, konserwacja oświetlenia zewnętrznego tzw., sprzątanie chodników i przejazdów znajdujących się w obrębie nieruchomości, odśnieżanie terenu nieruchomości, odśnieżanie dachu, przeglądy i naprawa instalacji grzewczej w biurach i na hali, przeglądy bram i szlabanów z naprawami eksploatacyjnymi, prace ogrodnicze, mycie elewacji x 1 roku oraz inne leżące po stronie Wynajmującego, wynikające z umowy.)
Kaucja gwarancyjna: trzymiesięczny czynsz najmu + opłaty brutto.
Indeksacja - coroczna. Pierwsza indeksacja nastąpi ze skutkiem od 1 stycznia 2024 r.
Minimalny okres najmu to 5 lat.
Najemca nie płaci prowizji !!!
Zapraszam Agnieszka
Imo7 Nieruchomości
tel.+48 889 193 430
Zapraszam do zapoznania się z innymi naszymi ofertami. W ofercie dostępne także lokale usługowe położone na parterze.
Więcej ofert na www.imo7.pl lub pod wskazanym powyżej numerem telefonu. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego a dane w nim zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.